Mass marketingas: tikslinė auditorija


Vakar per vieną kanalų žiūrėjau Cradle 2 the Grave. Kaip įprasta LT, geri filmai prasideda ne anksčiau 23:30.  Mane labiausiai sujaudino kažkurio iš prekybos centrų reklama ~1:00AM: šaldyti vištienos ketvirčiai dabar tik mnklikesdiašimt.99

OMG, vartodamas pusėtiną žiūralą pirmą valandą nakties kaip tik ir galvoju, kur čia parovus šaldytų vištienos ketvirčių papigiaj.

Reklama

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s

%d bloggers like this: