Truputis info apie miego treniruotes


Šiandien radau neblogos informacijos apie miego treniruotes ir jo naudą. Žemiau pateikiu nuorodas:

miego nauda (20 minučių miegas geriau nei kavos puodelis);

keletas patarimų kaip greičiau užmigti, dar keli ir štai dar čia (tai aktualu propaguojant überman polifazinę dienotvarkę);

ir pabaigai dar vienas, įdomesnis, resursas.

Na o mano dienotvarkė pastarosiomis dienomis buvo gana įdomi. Kaip ir rašiau, miegojau beveik grižtai pagal grafiką, išskyrus vietoj 12:00 buvo 13:00. Na, o vėliau, buvo taip: jau šiandien, ~1:20 pasijutau laaaabai pavargęs, todėl nuėjau miegoti ir miegojau iki 7:30. Kaip vėliau paaiškėjo, tai tik į gerą, kadangi dėl neplanuotai susiklosčiusios darbotvarkės ir nenumatytos situacijos neturėjau galimybės miegoti iki pat 16:00. Tačiau 16:00 miegą praleidau, o 20:00 jau nebegalėjau praleisti, nes organizmas pasakė-miegam! Planuoju ir tikiuosi toliau tęsti pradėtą dienotvarkę. Pastebėjau, kad dabartinė dienotvarkė pasižymi didesne tolerancija “permiegojimams” (oversleeping), kas ir buvo mano pirmosios nesėkmės priežastis.

Tiesa, šiandieninės nenumatytos situacijos ir ekstremalios dienotvarkės pasėkmės tokios: vaikai pas senelius iki liepos vidurio, tai manau, kad bus žymiai paprasčiau pagauti tas fazes, o kai vaikai sugrįš, tikiuosi jau būti praėjęs adaptaciją.

Reklama

2 Comments

  1. Ernestas Skobas
    Posted 2012 gruodžio 23 at 21:10 | Permalink | Atsakyti

    Sveikas, “kurapka“ ir kiti, galvojantys apie polifazini miega. Noriu surinkt bendraminciu Lietuvoje, o ypac Kaune, kadangi ten gyvenu. Gal atsirastu panasiu psychu, kurie noretu bandyt polifaziskai miegot? Ar bent moraliskai palaikytu? Mano tikslas – Uberman. Susisiekit el. pastu skobas(ETA)gmail com ar facebook :))

    • Posted 2012 gruodžio 23 at 21:16 | Permalink | Atsakyti

      Ernestai, mano polifaziniai bandymai baigėsi po savaitės nuo eksperimento, kai susirgau. Taip pat tai žiauriai nesuderinama su dviem darbais ir trim vaikais :)
      Kiek iš daugumos žmonių esu girdėjęs, tai labiausiai pasiteisinantis variantas – kai miegi pokaičio, jei turi galimybę. Tuomet naktį miegoti 4-4.5 val, o pokaičio ~1.5 val.

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s

%d bloggers like this: